• OASI - IN EL60 Sähköparilagrilli

Tasoon upotettava sähkögrilli

PARILA, koko / kokonaisuus: IN.EL.60 XL Sähköllä toimiva sileäparilagrilli on suunniteltu asennettavaksi tasoon.

Teho 2400 W / 220/230 V, mitat 85cm x 56cm cm (Parila 60*40 cm), Paino 47 kg, Materiaali AISI 304

RASVAKAUKALO: irrotettava, integroitu etuosaan. Parila on hieman kalteva helpottaen rasvan tms. valumisen irrotettavaan keräyskaukaloon

KANSI: Irtonainen tai kiinteästi asennettavaksi saranoilla.

MITAT: 85 cm x 56 cm

OASI - IN EL60 Sähköparilagrilli

  • OASI-IN-EL60
  • Varastotuote. Toimitus viikossa.
  • 2,248.83€

  • Ex Tax:1,791.90€

Oasi Combinations 04 - OASI Sähköparilagrilli

Oasi Combinations 04 - OASI Sähköparilagrilli

Oasi 97 -grillivaunu, Oasi EL60 sähköparilagrilli, Sivutasot, Suojakansi. Sisältää 4 kpl renkaita jo..

4,468.68€

Clean Pack Maxi

Clean Pack Maxi

Sisältää kaiken tarvittavan grillin puhdistamiseen: Rasvanpoistaja 500ml, Puhdistusaine 500ml, Kaavi..

115.96€

OASI - Friteerauskeitin

OASI - Friteerauskeitin

Laadukas keitin uppopaistamiseen Ruostumattomasta AISI 304-teräksestä valmistettu ammattitason fr..

793.79€

OASI 60 - Roiskesuoja

OASI 60 - Roiskesuoja

OASI 60 - Roiskesuoja Roiskesuoja OASI IN EL60 sähköparilagrilliin. Materiaali: ruostumaton ..

110.44€

OASI - Kaasupullonsuoja

OASI - Kaasupullonsuoja

OASI - Kaasupullonsuoja OASI kaasupullonsuoja grillivaunuun. Materiaali: ruostumaton teräs...

183.61€

Clean Pack Easy

Clean Pack Easy

Grillinpuhdistus-setti. Rasvanpoistaja 500ml, Kaavin, Puhdistus-sieni..

67.64€

sähköparila | sähköparilagrilli | parila | grillaus | grilli | sähkö | upotettava | integroitava

 

Tilausehdot

Tilausehdot


Sopimusehdot tiivistettynä


  • Kaikki Laatugrillit.fi:ssä myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat
  • Tavaroiden toimitustapa on tavarantoimittajakohtainen
  • Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen
  • Asiakkaan tulee varmistaa, että joku on tuotteiden saapuessa vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen
  • Tuotetiedoissa ilmoitetaan tavarantoimittajan ilmoittama toimitusaika työpäivinä
  • Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, toimitusosoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero/ puhelinnumerot
  • Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus, poislukien tehdastilaukset ja erikoismoduulikokonaisuudet
  • Edellytämme palautettavan tuotteen olevan virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen
  • Erikoistilauksesta valmistettuja tai asiakasta varten räätälöityjä tuotteita emme ota palautuksena vastaan
  • Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika
  • Takuu on valmistajan tai maahantuojan vapaaehtoisesti antama lisäturva
  • Laatugrillitin asiakastietoja ei luovuteta ulkopuolisille henkilöille, yrityksille tai yhteisöille
  • Asiakkaat rekisteröityvät automaattisesti Laatugrillitin asiakasrekisteriin. Rekisterin tietoja käytetään Laatugrillit.fi:n omaan suoramarkkinointiin, jollei asiakas ole suoramarkkinointia kieltänyt. Sähköisen suoramarkkinoinnin voi kieltää suoramarkkinointikirjeessä olevalla linkillä (kirjeen alareunassa).



Yksityiskohtaisemmat sopimusehdot


Täydelliset Laatugrillit.fi-sivuston sopimus-, tilaus-, toimitus- ja takuuehdot.

Laatugrillit.fi on verkkokauppa, jossa tuotteiden myyjänä on OUTrading Oy  (Y-tunnus 2394033-7).

Asiakaspalvelumme ja varastomme sijaitsee Porvoossa
Osoite: Laatugrillit.fi, Veckjärventie 3, 06150 Porvoo

Laatugrillit.fi myy kodinrakentamisen ja - sisustamisen tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja organisaatioille.



TOIMITUSEHDOT


1.1 Toimitustavat


1.1.1 Varastotuotteet


Kaikki varastotuotteet on mahdollista tilata kotiin toimitettuna tai noutaa Laatugrillit.fi -varastolta. Toimitus Postiin on mahdollista, jos toimitus painaa alle 35 kg. 
Tuotetiedoissa ilmoitetaan aina tuotteen mahdolliset toimitustavat, jotka ovat voimassa siinä tapauksessa, että tilaus sisältää ainoastaan kyseisen tuotteen.

Mikäli varastotuotteita sisältävä tilaus sisältää useamman kuin yhden tuotteen, toimitamme koko tilauksen yhteislähetyksenä. Tällöin järjestelmämme ilmoittaa automaattisesti toimitustavan sekä toimituskustannukset.


1.1.2 Toimitusmyynti


Toimitusmyyntituotteiden osalta hyödynnämme toimituksissamme pääsääntöisesti tavarantoimittajien sekä tehtaiden voimassa olevia kuljetussopimuksia, jolloin toimitustapa on tavarantoimittajakohtainen.

HUOM! Tuotetiedoissa ilmoitettu toimitustapa sekä toimituskustannukset ovat voimassa vain siinä tapauksessa, että tilaus sisältää ainoastaan kyseisen tuotteen.

Kun samalta tavarantoimittajalta tilataan useita eri tuotteita samanaikaisesti, tilaus toimitetaan yhteislähetyksenä. Yhteislähetyksessä järjestelmämme ilmoittaa automaattisesti koko tilauksen toimituskustannukset.


1.1.3 Tarjouspyyntö


Tarjouspyyntötuotteet vaativat asiakkaalta tilausta koskeviin lisätietokenttiin vastaamisen ennen varsinaisen tilauksen tekemistä. Vastaamme asiakkaan lähettämiin tarjouspyyntöihin 5 arkipäivän sisällä tarjouspyynnön vastaanottamisesta. Kun asiakas on saanut vastauksen tarjouspyyntöönsä, hänellä on 14 päivää aikaa vahvistaa tilauksensa.

Tarjouspyynnön voi lähettää ainoastaan tuotteesta, jonka yhteydessä on maininta "tarjouspyyntötuote". Muiden tuotteiden tarjouspyyntöihin emme vastaa.

Tarjouspyyntöjen lähettäminen sekä tarjouspyyntötuotteiden tilaaminen vaatii asiakkaan rekisteröitymisen.


1.1.4 Esitilaus


Esitilaus on ostotapahtuma, jossa asiakas tekee tilausta koskevan sopimuksen suoraan tavarantoimittajan kanssa. Esitilaustuotteiden osalta toimimme tilauksen välittäjänä ja asiakas tekee varsinaisen tilaussopimuksen suoraan tavarantoimittajan kanssa.


1.2 Kotiintoimitus


Kun toimitustavaksi valitaan kotiin toimitus, asiakas saa tuotteen ilmoittamaansa toimitusosoitteeseen.

Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen, mutta toimitukseen ei kuulu esimerkiksi tuotteen siirtäminen rakennuksen yläkertaan tai asennusta.

Asiakkaan tulee varmistaa, että toimituskohteessa on henkilö vastaanottamassa lähetyksen sovittuna ajankohtana. Vastaanottajan tulee tarkastaa lähetys ja kuitata se vastaanotetuksi. Jos asiakas havaitsee lähetyksessä vaurioita tulee ne välittömästi kirjata rahtikirjaan ja ottaa valokuva. Reklamaatio tulee myös välittömästi ilmoittaa info (at) laatugrillit.fi osoitteeseen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa.

Jos toimitus viivästyy sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta sovittuna aikana, tavaran säilyttämisestä aiheutuvat maksut peritään asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei ole tavoitettu 7 vuorokauden kuluessa, palautetaan tavarat toimittajille ja aiheutuneet kustannukset veloitetaan asiakkaalta. Tässä tapauksessa loppuosa kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Nämä kuljetusasiakirjat kannattaa aina säilyttää.

Mikäli toimituksessa tai tuotteissa on ongelmia, tulee toimia seuraavasti:

  • ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoittamista siihen on tehtävä mahdollisimman selkeästi kirjallinen merkintä havaituista virheistä, sekä jos mahdollista ottaa lähetyksestä valouva

  • asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä Laatugrillien asiakaspalveluun info (at) laatugrillit.fi


1.3 Nouto Laatugrillit varastosta


Laatugrillit.fi-varasto sijaitsee Porvoossa osoitteessa Veckjärventie 3, 06150 Porvoo.
Varasto on avoinna maanantaista perjantaihin klo 09-15 / Sopimuksen mukaan.

Saat sähköpostilla ilmoituksen, kun tilauksesi on noudettavissa.

Tavaran saa myymälästä tilausvahvistuksessa esitettyä tilausnumeroa vastaan.
Varmistaaksemme toimituksen turvallisuuden pyydämme asiakasta todistamaan henkilöllisyytensä
kuvallisella henkilötodistuksella.


1.4 Nouto Postista


Toimitus Postiin on mahdollista, jos toimitus painaa alle 35 kg. Kun toimitustavaksi on valittu nouto Postista, asiakas saa tilauksen saapumisesta ilmoituksen kirjeitse.

Posti säilyttää tuotteita veloituksetta 2 kalenteriviikkoa niiden saapumisesta, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälle.


1.5 Toimituskustannukset


Tuotetiedoissa ilmoitetut toimituskustannukset ovat voimassa vain siinä tapauksessa, että tilaus sisältää ainoastaan kyseisen tuotteen.

Mikäli tilauksessa on useampi kuin yksi tuote laskee järjestelmämme automaattisesti tilauksen yhteispainon ja ilmoittaa tilauksen toimitusmaksun. Lopullinen toimitusmaksu tulee tarkistaa ostoskorista.

Kun tilaus sisältää samalta tavarantoimittajalta useamman kuin yhden tuotteen, toimitamme koko tilauksen yhteislähetyksenä. Yhteislähetyksessä järjestelmämme ilmoittaa automaattisesti oikeat toimituskustannukset.

Nämä toimitusehdot koskevat ainoastaan Manner-Suomeen toimitettavia tilauksia. Mikäli tuotteita tilataan Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, tulee asiakkaan ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluun, josta varmistamme onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia.

Tuotekohtaiset, toimituspaikan maantieteellistä sijaintia koskevat erityisehdot ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä.


1.6 Toimitusaika


Tuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Toimitusaika on mainittu tuotetietojen yhteydessä työpäivinä. Tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 3-10 päivää. Osalla erikoistilaus- tai uutuustuotteista on pidempi toimitusaika. Pienemmät tuotteet toimitetaan logistisista syistä perille nopeammin kuin isokokoiset tuotteet.

Mikäli tuotteen käsittely- ja toimitusaika jostain syystä viivästyy, pyrimme ilmoittamaan siitä mahdollisimman pian.


TUOTTEEN OSTO


Tilaaminen


Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, toimitusosoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero/ puhelinnumerot.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, jotka koskevat toimituksia. Voimassa olevat sopimusehdot ilmenevät Laatugrillit.fi:n kotisivulla.

Laatugrillit.fi:n asiakasrekisteri on luottamuksellinen ja Laatugrillit.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin muille kuin tässä sopimuksessa mainituille osapuolille.

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan.

Tilauksen jättämisen jälkeen Laatugrillit.fi lähettää automaattisesti tilausvahvistuksen, jossa on nähtävillä tilauksen tiedot ja tilausnumero.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti sähköpostilla.

Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

Laatugrillit.fi:n vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

Kaikki Laatugrillit.fi-kauppapaikassa myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Mikäli asiakas ei hyväksy tuotetoimituksen sisältöä, tulee tuote palauttaa 14 päivän kuluessa. Ennen palautusta tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluun tarkkojen palautusohjeiden saamiseksi.

Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa Laatugrillit.fi voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

Tuotekuvissa esiintyvät tuotteet saattavat poiketa tarjotusta tai sisältää tuotteita, jotka eivät kuulu kyseiseen kokoonpanoon.


Hinnat


Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimitusta. Tuotekohtainen toimitusmaksu on nähtävissä kunkin tuotteen tuotekortissa. Mikäli asiakas haluaa ostaa useampia tuotteita, ovat tuotteiden toimituskulut kokonaisuudessaan nähtävissä ostoskorissa, kun tuotteet on lisätty sinne.

Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät verkkokaupassamme. Tuotetietovirheen takia tehtävä palautus on myös asiakaspalautuksena maksuton ja palautus on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun virhe on havaittu tai olisi kuulunut havaita. Asiakkaan tulee havaita virhe kohtuullisessa ajassa.

Selvissä hintavirhetapauksissa Laatugrillit.fi voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Esimerkiksi jos 1500 euron tuotetta erehdyksen vuoksi myydään 150 eurolla.


Toimitus


Tilaamisen jälkeen asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme. Tämänlaisessa tapauksessa on asiakkaan otettava välittömästi yhteyttä Laatugrillitin asiakaspalveluun.

Laatugrillit.fi toimittaa tuotteitaan asiakkailleen tuotekortissa ilmoitetulla käsittelyajalla.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös siinä vaiheessa kun tilaus on jo käsitelty. Mikäli kuluttaja ei halua vastaanottaa tilaustaan on toivottavaa, että asiakas ottaa yhteyttä Laatugrillitin asiakaspalveluun mahdollisimman pikaisesti.

Tavaran kuljetuksen aikana Laatugrillitistä asiakkaalle Laatugrillit.fi vastuussa mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Tavaran kuljetuksen aikana asiakkaalta takaisin Laatugrillittiin on asiakas tai Suomen Posti Oy vastuussa mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana.

Jos asiakas lähettää tavaraa takaisin Laatugrillittiinn, esim. takuuhuoltoon tai tuotepalautuksena, asiakkaan tulee säilyttää palautusasiakirjat ja postin kuittikopio/seurantanumero.


MAKSUEHDOT


Maksunvälittäjä:

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.


Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.


Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay


Maksutavat:


Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.


MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.


Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot


Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot


Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta



Maksaminen:

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen teon yhteydessä verkkomaksulla tai luottokortilla. Maksaminen ei edellytä rekisteröitymistä kanta-asiakkaaksi.

Laatugrillit.fi-kauppapaikasta ei ole mahdollista tilata laskua vastaan tai postiennakolla.

Esitilattavien tuotteiden maksusta sovitaan tavarantoimittajan kanssa tehtävällä erillisellä sopimuksella.

Hintamme sisältävät ALV:n 24%.

Asiakkaan maksettua tuotteet, hänen on odotettava kunnes selain palauttaa hänet automaattisesti Laatugrillitin verkkokauppaan. Jos näin ei tapahdu, on asiakkaan klikattava itsensä takaisin verkkopankin linkistä. Näin varmistetaan, että tilaus rekisteröityy järjestelmään.

Tilauksen jälkeen asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmään. Tällöin on välittömästi otettava yhteyttä Laatugrillit.fi:n asiakaspalveluun.

Mikäli asiakkaalle ei ole käytössä mitään verkkosivuilla ilmoitetuista maksutavoista, on Laatugrillitistä mahdollista saada myös lasku lähetettynä asiakkaan sähköpostiosoitteeseen. Lasku tulee suorittaa ennakkomaksuna ja tilaus lähtee käsittelyyn vasta asiakkaan kuitattua laskun maksun asiakaspalveluun annettujen ohjeiden mukaisesti.

Laskun saaminen vaatii, että asiakas lähettää tilauksensa osoitteeseen: info@Laatugrillit.fi. Asiakkaalle lähetetään tämän jälkeen lasku sähköpostitse, jonka asiakas voi maksaa normaalisti oman verkkopankkinsa kautta. Tilaus astuu voimaan, kun asiakas on lähettänyt asiakaspalvelun sähköpostiin maksetun laskun arkistointitunnuksen.

Jotta asiakkaalle voidaan tehdä lasku, tarvitaan asiakkaalta seuraavat tiedot:

  • Tilaajan nimi, toimitusosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite

  • Tilattavien tuotteiden tuotenumero, tuotenimi sekä tilausmäärä

  • Toimitustapa (vaihtoehdot: Kotiin toimitus, nouto lähimmästä Postista, nouto Laatugrillitinn noutopisteestä).


Laatugrillit.fi-kaupppaikka on HTTPS-suojattu. HTTPS (Secure Hypertext Transfer Protocol) - yhteys on suojattu yhteys, jonka väärinkäyttö tai luvaton seuraaminen on lähes mahdotonta. HTTPS-yhteydessä tieto kulkee salattuna, joten esim. käyttäjätunnukset tai salasanat eivät voi joutua vääriin käsiin.

Laatugrillit.fi:n HTTPS-yhteys on suojattu SSL-menetelmällä. Tämän tekniikan avulla varmistamme, ettei kukaan ulkopuolinen voi lukea, muuttaa tai häiritä kauppapaikkamme ja asiakkaamme välistä tiedonsiirtoa.

SSL (Secure Sockets Layer) -salausjärjestelmään luottavat mm. Nordean Solo -pankki, Sammon verkkopankki, sekä lukemattomat muut turvallisia yhteyksiä vaativat verkkopalvelut.


PALAUTUSOIKEUS


Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus. Edellytämme palautettavan tuotteen olevan virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen. Asiakkaan tulee palauttaa se alkuperäisessä myyntipakkauksessa hyvin pakattuna ilman ylimääräisiä merkintöjä. 


Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, toivomme, että asiakas ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, josta asiakas saa palautusohjeet.

Erikoistilauksesta valmistettuja tehdaskokonaisuuksia (Esim. OASI tai INDU+ pöytäkokonaisuudet) tai asiakasta varten erikseen räätälöityjä tuotteita emme ota palautuksena vastaan.

Virheettömän tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan postin kuljetettavaksi, eikä palautus kokonsa tai painonsa takia edellytä postin erilliskäsittelyä tai muutakaan erilliskuljetusta. Muussa tapauksessa asiakas huolehtii itse palautuskustannuksista.

Mikäli tuotteessa ilmenee virheitä, on siitä otettava välittömästi yhteyttä Laatugrillitin asiakaspalveluun, jotta voimme sopia tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta.


TAKUU


Takuu on valmistajan tai maahantuojan vapaaehtoisesti antama lisäturva. Takuun antaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista sille asetetuista laadullisista kriteereistä.

Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Laatugrillitistä lähetetyn toimituksen mukana tuleva lähetyslista toimii takuutodistuksena. Asiakkaan tulee säilyttää se koko takuuajan. Tarkemmat takuuehdot tulee tarkistaa joko tuotteen mukana toimitetusta takuuehdoista tai suoraan tuotteen valmistajalta.

Takuuaika alkaa tilausvahvistuksen - joka toimii kuittina tai laskun päiväyksestä jatkuen takuun kattaman ajan verran. Takuun aikana tehdyt korjaukset, vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta.

Asiakkaan tulee noudattaa tarkasti teknisten laitteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat.

Laatugrillit.fi vastaa tuotteessa mahdollisesti ilmenevästä virheestä, vaikka takuuaika olisi jo päättynyt. Tämä lakisääteinen virhevastuu kattaa myös tuotteet, joissa erillistä takuuta ei ole myönnetty.

Mikäli tuotteessa on virheitä, vastaa tavarantoimittaja korvaus- tai palautuskustannuksista. Huolto- ja palautusjärjestelyt tulee aina sopia asiakaspalvelumme kanssa ennen tuotteen palauttamista, jotta voimme omalta osaltamme varmistaa asian moitteettoman hoidon.


Takuu, mahdolliset laatuvirheet


Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Takuuaika alkaa tilausvahvistuksesta, joka toimii myös kuittina olevasta päiväyksestä. Takuu ei kata tuotteen ohjeiden vastaisesta käytöstä syntyneitä vikoja.

Mikäli asiakas havaitsee ongelmia toimittamissamme tuotteissa, auttaa asiakaspalvelumme saamaan yhteyden tuotteen valmistajaan/maahantuojaan ja varmistaa asian moitteettoman hoidon. Tarpeen tullen asiakkaan tulee siis ottaa yhteyttä Laatugrillittiin myös näissä asioissa.

Mikäli asiakkaan saama tuote on rikki tai viallinen tai tuote on väärä, voidaan se lähettää asiakaspalautuksena Laatugrillittiiin tutkittavaksi (asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ennen palauttamista). Tässä tapauksessa palauttaminen on asiakkaalle maksutonta.

Takuu ei kata ammattikäytössä tai siihen rinnastettavissa olevaa käyttöä. Esim. tapahtumajärjestäjät, ravintolat, jne.





HYVÄKSYN