Kaikilla PLA.NETin tuotteilla on lakisääteinen takuuaika. PLA.NET tarjoaa täyden takuun ensimmäiselle tuotteen
omistajalle käyttö- ja huolto-ohjeen ehtojen mukaisesti perustuen tavalliseen eikä ammattimaiseen käyttötapaan.
Takuuaikana Levigmatic korjaa vialliset tuotteet ja/tai osat harkintansa mukaisesti joko vaihtamalla viallisen tuotteen
tai sen osan toiseen samanlaiseen tuotteeseen tai vähintään toiminnallisesti vastaavaan tuotteeseen. Nämä ovat
ainoita ja yksinomaisia korjaustoimenpiteitä mille tahansa voimassaoleville takuuvaateille. PLA.NET ei ole vastuussa
mistään suorasta, erityisestä, satunnaisesta tai välillisestä vahingosta takuuasioiden seurauksena sisältäen
ansionmenetykset, voittohävikit, jne.
Kaikki takuuaikana vaihdetut materiaalit jäävät PLA.NETin omistukseen. Takuuaikana suoritetut korjaukset tai osien
vaihdot eivät jatka takuuaikaa tai uusi sen ehtoja. Näiden takuuehtojen alaiset korjaukset ja tuotevaihto voidaan
suorittaa myös käyttämällä osia tai yksiköitä, jotka eivät ole samanlaisia, mutta vastaavat vain toiminnallisesti
korjattavaa yksikköä.
Takuu ei kata virheitä tai vikoja, jotka ovat aiheutuneet väärästä tai virheellisestä laitteen käytöstä kuten
ylikuormituksesta, voimakkaiden puhdistusaineiden käytöstä aiheuttamista vahingoista, huolimattomasta
asennuksesta, virheellisesti suoritetusta huollosta tai luvattomien/valtuuttamattomien henkilöiden suorittamista
korjauksista.
On jyrkästi kiellettyä
- vaihtaa kaasupulloa syttymislähteiden läheisyydessä
- tukkia grillin ilmanvaihtoaukot
- tehdä rakenteellisia muutoksia
- käyttää paineenalentajia, jotka eivät sovellu käyttöohjeessa mainitulle kaasu- ja painetyypille
- käyttää grilliä tarkoituksenvastaisella tavalla
- käyttää muita, kuin alkuperäisiä varaosia
- laiminlyödä kuvatut määräaikaishuollot
- käyttää grilliä havaitessasi kaasunhajua
- käyttää muita, kuin laitteen arvokilvessä ja käyttöohjeessa kuvattuja kaasutyyppejä.
Takuu ei kata
- tahattomia kuljetusvaurioita
- tilanteita, missä tuotteen sarjanumero tai tuotenumero on muutettu, poistettu, kopioitu, hävitetty tai tehty lukukelvottomaksi
- tuotteen virheellisestä käytöstä, ohjeiden ja varoitusten noudattamatta jättämisestä, huolimattomuudesta
tai epäpätevyydestä aiheutuvia vikoja ja virheitä
- ohjeiden ja varoitusten noudattamatta jättämisestä, onnettomuuksista, muutoksista, soveltumattomasta
- fyysisestä tai käyttöympäristöstä, luonnonkatastrofeista, virtapiikeistä, virheellisestä asennuksesta tai
virransyötön kytkennästä ja/tai voimassaolevan lainsäädännön alaisten turvastandardien vastaisesta
virtalinjaan kytkennästä aiheutuvia vikoja, häiriöitä tai vaurioita
- epänormaalia kulutusta / käyttöä
- ilmoittamatta jätettyjä naarmuja ja lommoja, ilmoitus on tehtävä palautuskuorella varustetulla kirjatulla
kirjeellä (sähköpostilla, lisättynä vauriokuvilla) kahdeksan (8) päivän sisällä tuotteiden vastaanotosta
- virheellisestä huollosta aiheutuvia vikoja
- normaalista kulumisesta aiheutuvia määräaikaishuoltoja, korjauksia tai osien vaihtoa
- virheellisestä ja tarkoituksenvastaisesta käytöstä ja huollosta aiheutuvia värinmuutoksia tai korroosiota.
Tämä takuu koskee ainoastaan tuotteiden materiaali-, rakenne- ja valmistusvikoja. Alapuolella kuvattu takuuaika EI
KOSKE ammattikäyttäjiä, kuten ravintoloita, pitopalveluyrityksiä jne.
TAKUUAIKA
Takuuaikaisen tuen saamiseksi ota laitteen ostotosite esille (lasku tai kuitti) ja ota yhteys laitteen jälleenmyyjääsi.
Paremman palvelun vastaanottamiseksi täytä “Takuurekisteröintilomake” alapuolella ja lähetä se tuotteen valmistajalle.
“Takuurekisteröinnin” voi myös tehdä suoraan verkkosivustolla www.planet-barbecue.com
JÄLKITAKUUAIKA
Valmistaja voi tarjota minkä tahansa tyyppistä tukea takuuaikasi päättymisen jälkeenkin. Jos tarvitset tukea, ota
yhteys laitteesi jälleenmyyjään info@laatugrillit.fi puh. 019-585502 tai suoraan valmistajaan.
Voit ottaa yhteyttä PLA.NETiin sähköpostitse (info@planet-food.it), yrityksen verkkosivustolta (www.planet-
barbecue.com) tai puhelimitse (Puh. +39 0438 470552).
Kyselyn yhteydessä mainitse seuraavat tiedot laitettasi koskien:
- Malli
- Sarja
- Ostopäivä
- Ongelman/vian kuvaus